loading...

تشكيل خانواده در ازدواج ايراني

همسريابي به سبك نوين مجازي

بازدید : 528
11 زمان : 1399:2

به گزارش سايت همسريابي شيدايي در هر خانواده‌اي ممكن است دعوا بر سر پول و مسائل مالي حتي زوجين را به سمت طلاق پيش ببرد. معمولا افرادي كه براي فرار از مشكلاتي مثل بداخلاقي والدين، خلاصي از تنگناهاي مالي، تنهايي يا ... ازدواج كرده‌اند بيشتر بر سر پول با همسرشان دعوا مي‌كنند. بهتر است قبل از هر اقدامي براي ازدواج در مورد مسائل مالي صحبت كنيد بخصوص در سايت كه محلي راحت است براي آشنايي و صحبت روان و بدون استرس و گقتن حقيقت كه اگر در بيشتر مواقع مسائل مالي موضوع اصلي دعواي شما با همسرتان است و در نتيجه روابط زناشويي‌تان كم رنگ شده است، بهتر است قبل از اقدام براي طلاق و جدايي باري ديگر زندگي مشترك خود را مورد بررسي قرار دهيد.

شما مي‌توانيد با تغيير زاويه ديد خود به زندگي‌تان و يادگيري مهارت‌هاي حل مسئله در سايت شيدايي، علاوه بر كاهش دعواهاي خانوادگي درد و رنجي كه از بابت مسائل مالي مي‌كشيد را كم كنيد. براي آنكه زندگي بهتري داشته باشيد فقط نياز به پول نداريد.

دعوا بر سر پول

دعوا به خاطر پول فقط مشكلات را بيشتر مي‌كند دعواهاي پايان ناپذيري كه بر سر پول در خانواده‌ها اتفاق مي‌افتد، تمام جنبه‌هاي زندگي مشترك را در بر مي‌گيرد؛ دعواهاي زوجين بر سر پول اعتماد آن‌ها را از بين مي‌برد و موجب سردي و طلاق روابط زوجين مي‌شود. در نهايت خانواده‌هايي كه مدام بر سر مسائل مالي دعوا و جر و بحث مي‌كنند، كارشان به جدايي و طلاق كشيده مي‌شود. اين قدر در باره پول دعوا نكنيد .پول كم و زيادش هر چي هست باهم بسازيد . قناعت پيشه كنيد به همه چيز خواهيد رسيد.مشكلات مالي در بيشتر خانواده‌ها وجود دارد، اما عدم مديريت آن‌ها و عدم درك متقابل زوجين از يكديگر، تنها بر مشكلات مي‌افزايد و چالش‌هاي فرواني را به دنبال خود دارد. براي جلوگيري از طلاق و جدايي بهتر است خانواده‌ها مشكلات مالي خود را به حداقل برسانند و اجازه ندهند كمبودهاي مالي بر ديگر جنبه‌هاي زندگي مشترك تأثير بگذارد.

چرا زوجين بر سر پول با هم دعوا مي‌كنند؟

دعوا به خاطر پول فقط مشكلات را بيشتر مي كند اختلاف و دعوا بر سر پول باعث مي‌شود كه زوجين از يكديگر فاصله بگيرند و كيفيت روابط عاطفي شان و روابط زناشويي آنها كاهش يابد و آنها را دچار استرس و نگراني كند. اما بررسي‌ها نشان داده است كه مشكلات كوچك و بزرگي كه در زندگي وجود دارد باعث بروز اختلافات مالي مي‌شود. براي مثال زوجيني كه با يكديگر مشكلات عاطفي دارند راحت‌تر از ساير زوجين بر سر پول دعوا مي‌كنند. اين مشكلات مخصوصا در سال‌هاي اول زندگي تا حدي طبيعي است و معمولا زوجيني كه در ابتداي مسير زندگي خود هستند نمي‌توانند به راحتي اين گونه مشكلات را حل كنند. دعوا بر سر پول بهانه‌اي براي سرزنش همسر و شكايت از او برخي از زوجين بي پولي را بهانه‌اي براي شكايت‌هاي خود از همسرشان قرار مي‌دهند. مثلا مي‌گويند او پول ندارد چون بي عرضه است، باهوش نيست و يا خلاقيت ندارد. امان از بي پولي ، و امان از آن بيشتر همسرت آدم نفهم و ناداني باشد كه هر چيزي را به يك مسئله بزرگ تبديل كنيد و هميشه دعوا ساز باشد .برخي ديگر نيز از بي پولي به عنوان بهانه اي براي پايان زندگي مشترك شان استفاده مي‌كنند و با اين بهانه تصميمي كه از مدت‌ها قبل داشته‌اند را عملي مي‌كنند. در واقع طلاق بر سر پول علل پنهاني درون خود دارد.

علل مرتبط با درآمد زوجين و شاغل بودن آن‌ها عدم وجود يك حساب بانكي مشترك نيز باعث بروز مشكل ميان زوجين مي‌شود. در اين شرايط ممكن است زوجين با خود فكر كنند كه ديگري در مورد شرايط مالي خود روراست نيست و به همين دليل زمينه‌اي براي بحث و دعواهاي مالي ايجاد مي‌شود. زماني كه زن و شوهر هر دو شاغل هستند نيز امكان بروز مشكل وجود دارد. آن‌ها توقع دارند كه هردو به يك ميزان براي زندگي خرج كنند و اگر يكي از آن‌ها كمتر از ديگري هزينه كند، بحث و دعوا آغاز مي‌‌شود.

تفاوت سطح درآمد نيز مي‌تواند از ديگر مشكلات ميان زوجين باشد. وقتي كه يكي درآمد بيشتري دارد طرف مقابل انتظار دارد كه او سهم بيشتري از هزينه‌هاي زندگي را پرداخت كند. بدبيني، از پيامدهاي دعوا بر سر پول به همين دليل بايد به آن‌ها كمك كرد تا مشكلات كوچك شان به مشكلات بزرگ تري همچون مشكلات مالي ختم نشود. اختلاف و دعوا براي همه‌ي زن و شوهرها پيش مي‌آيد. اما اگر زوجين از اول زندگي خود در سايت صيغه يابي شيدايي مورد مسائل مالي با يكديگر روراست باشند، هيچ گاه اختلاف و دعوا ميانشان پيش نخواهد آمد.

دعواهاي مالي پيامدها و عواقب سنگيني دارد كه يكي از جدي‌ترين اين پيامدها، بي اعتمادي و بدبيني زن وشوهر نسبت به يكديگر است. بدبيني و خود بزرگ بيني يكي از مخرب‌ترين آسيب‌ها و مشكلات در زندگي مشترك است چرا كه بر تمام ابعاد زندگي تاثير مي‌‌گذارد و به سختي مي‌توان آن را به طور كامل برطرف كرد.

دعوا بر سر پول

صبور باشيد با يكديگر صحبت كنيد. در خانواده‌هايي كه برنامه اقتصادي مشخصي وجود ندارد، هر روز مشكلاتي بر سر مسائل مالي پيش مي‌آيد. فراموش نكنيد كه قرار نيست يك شبه تمام مسائل حل شود. صبور بودن لازمه موفقيت است. آگاه باشيد يك زندگي در طول زمان و با صبر و شكيبايي در مقابل مشكلات ساخته مي‌شود. جايگاه پول را در زندگيتان مشخص كنيد پول هميشه دليلي بر خوشبختي در زندگي مشترك نيست.پول هميشه همه چيز نيست اما مي تواند بسياري از مشكلات شما را حل نمايد. چيزهاي ارزشمندتر مانند زندگي سالم، سلامتي بدن، خانواده‌اي گرم، علم، عشق، تحصيلات و ديگر مسائل مهمي هستند كه باعث مي‌شوند ارزشمندترين چيز در نزد يك انسان تنها پول نباشد.اخلاق كه مهمترين فاكتور براي همسران مي باشد و اگر اخلاق و انسانيت داشته باشيد مي توانيد همه چيز را حل كنيد. بهتر است ابتدا فراموش نكنيد كه پول ابزاري براي زندگي كردن است و نبايد آن را با خود زندگي اشتباه گرفت. اين نوع نگاه مي‌تواند با كاهش استرس و تنش در زندگي به موفقيت بيشتر بيانجامد.

صحبت يا دعوا بر سر پول

با يكديگر صحبت كنيد در صحبت‌هاي خود با همسرتان به جاي جدال و مشاجره كردن، از لحن‌هاي مناسبِ يك خانواده استفاده كنيد و به صورت آرام و محبت آميز به صحبت راجع به مسائل مالي بپردازيد. ازين طريق مي‌توانيد چهارچوب‌هايي را مشخص كنيد و با يكديگر به توافق برسيد. باروش سايت ازدواج موقت شيدايي مي‌توانيد به راه حل‌هاي مناسب نيز دست پيدا كنيد و همچنين به راه حل‌هايي كه پيدا مي‌كنيد پايبند بمانيد. در صورتي كه شما به مشاجره و جدال بپردازيد، بحث در مورد مسائل مالي به راحتي به قسمت‌هاي ديگر زندگي شما پرت مي‌شود و ممكن است در اين بين فحاشي‌ها و ديگر اتفاقات رخ دهد و جاي جبران هم وجود نداشته‌باشد. فراموش نكنيد مهم‌ترين چيز بهترين برخورد در زمان دعوا و مشاجره است. نحوه برخورد تصور طرف مقابل از شما را شكل مي‌دهد و در كيفيت روابطتان تأثيرگذار است.

فقط به پول تكيه نكنيد چطور مشكلات و مسائل مالي را از خانواده دور كنيم رشد در مسائل مالي مهم است اما زيادي مهم ديدن آن مي‌تواند قسمت‌هاي مهم‌تر زندگي را نزد شما كم رنگ كند و در نهايت از شما يك ماشين به جاي انسان بسازد. سعي كنيد خوشبختي خود را فداي درآمد بيشتر نكنيد. درآمد بيشتر در حالي كه از زندگي لذت ببريد مي‌تواند براي شما مفيد باشد؛ زماني كه زندگي كردن را فراموش كنيد، پول تنها تبديل به كاغذ هايي مي‌شود كه عقده‌هاي شما را مي‌پوشاند. چطور مشكلات و مسائل مالي را از خانواده دور كنيم؟ شما نيز مي‌توانيد با در نظر گرفتن بودجه خانواده به حساب و كتاب دست بزنيد. در مورد خرج كردن‌ها، پرداخت‌ها و ميزان قدرت پس انداز خود صادقانه به يادداشت بپردازيد. با خانواده خود صحبت كنيد و ببيند با چه شرايطي مي‌توانيد آن را بهبود ببخشيد. مشخص كنيد از چه روش‌هايي مي‌توانيد درآمد خانه را افزايش بدهيد و يا از مخارج بكاهيد.

براي جدايي و طلاق زود تصميم نگيريد.

1. دعوا بر سر پول

برنامه مالي داشته باشيد بنويسيد كه با مبلغ مثلا 1.5 ميليون تومان من بايد 30 روز زندگي كنم . چطوري خرج كنم. براي چيزهايي كه مي‌خواهيد داشته باشيد، برنامه ريزي كنيد و برنامه مالي خود را روي كاغذ ثبت كنيد. برنامه مالي خود را بند به بند مشخص كنيد و به اتفاق همسر خود به آن پايبند بمانيد.مثلا شما كارگر هستيد و ماهانه مبلغ : 15.000.000 ريال درآمد داريد بايد بشينيد با همسرتون روي كاغذ بنويسيد كه چه چيزي را بايد خرج كنيد بايد كرايه خانه بدهيد، بايد هزينه ماشين و رفت آمد بدهيد، آب برق گاز تلفن بدهيد هزينه درمان و پوشاك بعد كل خريد هاي يك ماهه تون را در اول ماه بخريد مثلا گوشت مرغ ، حبوبات و ماكاروني و غيره . بعد ببينيد چيزي تهش مي ماند باهاش حال كنيد.كه نمي ماند.

2.به تعادل برسيد

ابتدا برخورد خود را ارزيابي كنيد و مشخص كنيد كه ولخرج هستيد يا خير. آيا پس انداز مي‌كنيد، تا چه اندازه به پس انداز كردن پايبند هستيد. با همسر خود نيز اين مسئله را در ميان بگذاريد و از او بخواهيد با شما همراهي كند. به او بگوييد وقتي شما به پس انداز مي‌پردازيد و او ولخرجي مي‌كند چه حسي پيدا مي‌كنيد و چه مشكلاتي به وجود مي‌آيد. به او نيز براي هماهنگ شدن زمان بدهيد. فراموش نكنيد براي رشد بايد متعادل رفتار كنيد.با اين وضع اقتصادي ايران مردم ما بايد ماهي 20 ميليون درآمد داشته باشند كه بتوانند يك چيزي را پس انداز كنند نمي شه با اين تورم امكانش نيست خيلي سخته بخصوص براي كاربران سايت صيغه يابي شيدايي بسيار طاقت فرساست.

3.دعوا بر سر پول

مشاور را فراموش نكنيد حضور يك مشاور، شايد به عنوان يك هزينۀ جديد به نظر برسد. اما فراموش نكنيد كه دغدغه اصلي انسان عملكرد او را در داشتن تصميمي درست در شرايط حساس زندگي كاهش مي‌دهد.مهم ترين عوامل دعوا در خانواده ها بخصوص طبقات پايين جامعه مالي هست پول نقش تعيين كننده در سرنوشت انسان ها و خانواده ها دارد. اگر پول داشته باشي بسياري از مشكلاتت برطرف مي شه و مي توني ازدواج كني و همسرت تو را دوست داشته باشد .تو سايت شيدايي هم همينطوره هر كي بيشتر پول داره زودتر ازدواج مي كنه اين يك قانونه. در چنين مواقعي استفاده از خدمات مشاوره خانواده به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد به ديد بهتري نسبت به زندگي خود دست يابيد و بتوانيد تصميم درستي بگيريد.

4. اعتماد زوجين به يكديگر

مشاور را فراموش نكنيد اعتماد بين زوجين يكي از مهم‌ترين عوامل در پيشگيري از اختلافات است. نبود اعتماد درميان زوجين مي‌تواند مشكلات زيادي در خانواده‌ها ايجاد كند. اما شكل گيري اعتماد ميان زن و شوهر كار چندان راحتي نيست و يك شبه نيز به وجود نمي‌آيد. بررسي‌ها نشان داده است كه مردان در شكل گيري اعتماد نقش مؤثرتري دارند. چرا كه معمولا زنان به دليل شنيدن تجربه‌هاي ناخوشايند اطرافيان، كمتر بودن حقوق و آسيب پذيري بيشتر زنان در جامعه احساس ناامني بيشتري در زندگي مشترك دارند.مگه اين خانم ها گوش مي دهند فقط پول مي خواهند موقع خواستگاري فقط موجودي حساب آقا را مي پرسند خانه داري و ماشين داري تو حسابت چقدر پول هست . اين وظيفه مرد است كه با روشي مناسب به همسر خود ثابت كند كه آينده چه خوب باشد و چه بد متعلق به هردوي آن‌ها است و هر آن چه كه دارند براي هردويشان است. براي شكل گيري اعتماد لازم است كه احساس امنيت به عنوان يك حق مسلم از طرف مرد به زن داده شود و زن درخواستي براي آن نكند.

5. مشورت با يكديگر در مسائل مالي

يكي ديگر از راه‌هاي كاهش مشكلات مربوط به مسائل مالي اين است كه زن و شوهر در بحث‌هاي مالي با هم مشورت كنند و تصميم‌هاي مشتركي بگيرند. در صورتي كه هردوي آن‌ها از ميزان هزينه‌ها و منبع مالي شان به طور كامل آگاهي داشته باشند، مي‌توانند بدون دعوا و بحث و با درك كامل در اين زمينه تصميم گيري كنند. زماني كه زن و شوهر با هم مشورت مي‌كنند، هردو متوجه مي‌شوند كه احساسات، نظرات و عقايدشون براي ديگري مهم است و در نتيجه تنش‌ها و دعواهاي مالي كاهش مي‌يابد.


سايت صيغه
سايت صيغه يابي
سيقه
صيغه يابي
سايت تبادل لينك خودكار
تبادل لينك رايگان
سايت تبادل لينك
آهنگ جديد شادمهر
سايت فروشگاه
معتبرترين سايت همسريابي
همسريابي دو آشنا
سايت همسريابي دوباور
همسريابي دو همدم
سايت دو همدل
دوهمراز
دوهمسان
دورستگار
آرزوها
نگار
گل من
همسريابي موقت آغاز نو
سايت جعفر اردبيلي
ازدواج موقت آناهيتا
بزرگترين سايت همسريابي آنلاين و ازدواج دائم
بزرگترين سايت همسريابي
سايت همسريابي احساس
سايت همسريابي حافظون
سايت همسان گزيني تبيان
سايت همسريابي موقت هلو
همسريابي لاو ايران
همسريابي مونس
موقت
سايت ازدواج نازيار
سايت اميد
همسريابي تلگرام پيوند
سايت سارا
صيغه يابي ستيا
ورود به سايت همسريابي شيدايي
صيغه يابي طهوران
ازدواج دائم طوبي
سايت توران
سايت ايرانيان خانم يگانه
همسريابي 1 جفت
كانال تلگرام زنانه
سايت همسر يابي رايگان
سايت تبادل لينك اتوماتيك
سايت آنيل
دوست يابي سويل
همسريابي ايران صيغه
همسريابي موقت و ازدواج موقت صيغه من
سايت پروين زماني
همدلي
سايت ازدواج دائم آذربايجان غربي
سايت ازدواج دائم ايــلام
سايت همسريابي موقت بوشـهر
سايت صيغه چهار محال و بختياري
سايت صيغه خراسان رضوي
سايت ازدواج خوزستان
سايت همسريابي موقت كهگيلويه و بوير احمد
سايت صيغه مازندران
سايت صيغه موقت هرمزگان
سايت ازدواج آذرشهر
سايت همسريابي شهر اهر
سايت ازدواج هريس
سايت صيغه يابي هشترود
سايت صيغه يابي بوكان
سايت ازدواج موقت نمين
سايت ازدواج دائم نير
شيدايي چادگان
سايت صيغه يابي شهرضا
سايت ازدواج دائم مهران
شيدايي ملكشاهي
سايت ازدواج بوشهر
همسريابي شهرستان اردل
سايت صيغه مانه و سملقان
سايت ازدواج مشهد
سايت صيغه آبادان
سايت همسريابي شهر هويزه
سايت صيغه يابي هفتگل
سايت همسريابي شهرستان مهدي شهر
سايت ازدواج گرمسار
سايت ازدواج دائم خاش
سايت ازدواج موقت زابل
سايت همسريابي سراوان
سايت ازدواج موقت نيك شهر
سايت صيغه قيروكارزين
سايت شيدايي در دهگلان
شيدايي سيرجان
سايت همسريابي شهر شهربابك
شيدايي سياهكل
شيدايي فومن
همسريابي خرم آباد
همسريابي شهرستان دلفان
سايت صيغه تنكابن
سايت همسريابي شهرستان سواد كوه
سايت صيغه موقت نكا
سايت صيغه اراك
سايت صيغه موقت زرنديه
سايت صيغه يابي آشتيان
سايت ازدواج موقت كميجان
شيدايي بستك
سايت صيغه بندر لنگه
سايت صيغه موقت جزيره قشم
شيدايي ميناب
سايت شيدايي در بافق
سايت صيغه يابي فرديس
سايت ازدواج دائم هشتنگرد
سايت ازدواج موقت پيشوا
سايت همسريابي شهر رازوجرگلان
سايت همسريابي شهر ميرجاوه
سايت ازدواج موقت خرامه
سايت همسريابي شهرستان گراش
سايت صيغه يابي آوج
سايت شيدايي در گميشان تپه
سايت ازدواج دائم جزيره تنب كوچك
سايت صيغه موقت جزيزه فارسي
بهترين سايت همسريابي
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 51
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 35
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 1235
  • بازدید کلی : 45765
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی