loading...

تشكيل خانواده در ازدواج ايراني

همسريابي به سبك نوين مجازي

بازدید : 558
11 زمان : 1399:2

ريزش مو از گذشته به عنوان يكي از دغدغه‌هاي اصلي زنان و مردان شناخته مي‌شود.

به گزارش تيم سايت همسريابي شيدايي مو در زيبايي تاثير غيرقابل انكاري داشته و ريزش مو به خصوص زماني كه دلايل وراثتي نداشته باشد، باعث ايجاد نگراني در هر مرد و زني خواهد شد.

يكي از سوالاتي كه براي بسياري از اين افراد مطرح مي‌شود اين است كه آيا شامپو شيدايي بر روي ريزش مو تاثير دارد؟ در اين مطلب قصد داريم با صداقت به شما بگوييم كه آيا چنين موضوعي صحت دارد يا خير!

آيا شامپو واقعا باعث ريزش مو مي‌شود؟

در حال حاضر برندهاي مختلفي در بازار شامپو وجود دارند كه بسياري از آنها ادعاهاي مشابه‌اي را مطرح مي‌كنند. كاهش سرعت روند ريزش مو، مسدودسازي مسير هورمون‌هاي مسبب ريزش مو، بهبود جريان خون پوست كف سر، تغذيه موها با ويتامين‌ها و آمينو اسيدهاي مختلف و بسياري ديگر از اين جمله هستند. اكثر اين شامپوها مردان را هدف گرفته‌اند؛ چرا مردان ؟ زيرا مردان سرشان بيشتر ريزش دارد دارد تا زنان . مرداني كه معمولا با نزديك شدن به ميانسالي دچار ريزش و نازكي مو، كم پشتي و طاسي مقطعي مو مي‌شوند.

اما آيا تاثير شامپو در ريزش مو واقعيت دارد؟

شامپو باعث ريزش مو مي شود ريزش مو يكي از تركيبات اصلي در شامپوها، صابون‌ها، خميردندان و انواع شوينده‌هاي بهداشتي سديم لوريل سولفات است. اين ماده در واقع ميزان كف ايجاد شده و قدرت پاك كنندگي يك شامپو را تعيين مي‌كند. اين ماده به علت ارزان قيمت بودن مورد توجه توليدكنندگان محصولات آرايشي و بهداشتي قرار دارد. شامپوهايي كه در تركيبات آنها بيشتر از ۲ درصد سديم لوريل سولفات به كار رفته باشد تا حدي مي‌توانند باعث ريزش موها شوند.

در اروپا استفاده از اين ماده سال‌‌هاست ممنوع شده و در اكثر كشورهاي خارجي توسعه يافته ديگر نيز مصرف آن در بازه مجاز ۲ درصدي انجام مي‌گيرد. مشاوران شيدايي به شما خواهند گفت كه بهترين راه حل جلوگيري از ريزش مو استفاده از صابون مراغه اي از نوع سياه هست . يكي از بهترين و طبيعي ترين راهكار هاي جلوگيري از ريزش مو هست .متاسفانه در كشور ما هستند شامپوهايي كه در تركيبات آنها از ۱۰ الي ۲۰ درصد سديم لوريل سولفات استفاده شده است. شامپوهايي با كيفيت پايين يا نامتناسب با جنس موهاي شما به مرور باعث خشكي و شكنندگي موها و همچنين تاثيرات منفي بر روي پوست كف سر خواهند شد.

اين موضوع در نهايت ريزش موها را به دنبال خواهد داشت. درمان ريزش مو با شامپو شيدايي حاضر شامپوهاي مناسب براي ريزش موي مختلفي در بازار وجود دارد كه هر كدام مزايا و سطح قيمتي خاص خودشان را دارند.بهترين صابون ها صابون كتيراي مراغه هست . شامپوها و فوم‌هاي حاوي ماينوكسيديل و كافئين اين روزها از استقبال بيشتري برخوردارند. ماينوكسيديل يكي از مهم‌ترين تركيباتي است كه از مدت‌ها قبل به عنوان يكي از راه‌هاي درمان يا كنترل ريزش مو مورد استفاده قرار مي‌گيرد. بسياري از شامپوهايي كه اين روزها با عنوان گياهي به فروش مي‌رسند حاوي اين ماده موثر هستند. شامپوهايي كه حاوي ۲ الي ۵ درصد ماينوكسيديل هستند ريزش مو را كاهش داده و مي‌توانند تا حدي باعث رويش مجدد موها شوند. درمان ريزش مو با شامپو آيا شامپو ضد ريزش مو موثر است؟

در تحقيقات فراواني كه در زمينه اثربخشي مواد كمپلكس كافئين بر روي ريزش مو صورت گرفته، نشانه‌هايي از تاثير مثبت اين ماده بر روي ريزش موي ارثي به خصوص از نوع آندروژنيك قابل مشاهده است. به همين دليل تاثير شامپو در ريزش مو در شامپوهايي كه حاوي مقدار مناسبي از كمپلكس كافئين هستند قابل مشاهده خواهد بود. اين كه بگوييم با شامپو مي‌توان ريزش مو را درمان كرد حرف درستي نيست! اما با صابون مراغه اي كتيرا مي توان تا حدود زيادي اين مشكل را رفع كرد. شامپوها در بهترين حالت ۳ الي ۵ دقيقه بر روي مو و پوست كف سر شما باقي مي‌مانند و اين مدت كم در بسياري از مواقع براي درمان يا حتي كاهش ريزش مو كافي نخواهد بود. اما دقت كنيد، اگر ريزش موي شما علل زمينه‌اي خاصي ندارد، به هر حال شما هر روز موهاي خود را شامپو مي‌كنيد و استفاده از يك شامپوي با كيفيت و حاوي مواد تقويت كننده مي‌تواند مفيد باشد.

رابطه تعويض شامپو و ريزش مو در صورتي كه شامپويي كه در حال حاضر استفاده مي‌كنيد موهاي شما را تميز و خوش حالت نموده و به خوبي با موي شما سازگاري دارد، نيازي نيست آن را تعويض كنيد. باور عموم بر اين است كه اگر حداقل هر شش ماه شامپوي خود را تعويض نكنيد، موهايتان دچار ريزش خواهد شد. اما اين طرز فكر اشتباه بوده و اگر از شامپوي خود رضايت داريد هيچ نيازي به تعويض نداريد. نكته مهم اين است كه بايد شامپويي متناسب با نوع موهاي خود را تهيه كنيد. اگر موهايي چرب يا خشك داريد و موهايتان شوره دار است، حتما به دنبال شامپوهاي سازگار با موهاي خود باشيد.

در صورتي كه شامپوي شيدايي مناسب خودتان را انتخاب كرديد مدت‌ها مي‌توانيد از آن استفاده نموده و تاثير شامپو در ريزش مو را به صورت مثبت مشاهده كنيد. در واقع علت اصلي كه برخي متخصصان براي تغيير شامپوي مصرفي به آن اشاره مي‌كنند، توانايي شامپو در از بين بردن آلودگي‌هاي مو و سطح پوست كف سر است. در صورتي كه شامپوي شما قادر به پاكسازي مناسب نباشد، اين آلودگي‌ها به مرور جمع شده و ممكن است باعث تضعيف موها و ريزش مو شود. تاثير شامپو در ريزش مو واقعيت يا تبليغات فريبنده؟ تاثير شامپو ضد ريزش مو قبل و بعد از استفاده شامپوي ضد ريزش واقعيت اين است كه شامپو مدت زمان بسيار كمي بر روي موها و پوست كف سر شما قرار مي‌گيرد و تنها درصدي از مواد تقويت كننده‌اي كه در تركيبات آن به‌كار رفته جذب پوست خواهد شد.

اما نكته‌اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه براي حفظ سلامتي و شادابي موهايتان استفاده از يك شامپو ضد ريزش مو و تقويت كننده مو الزامي است! در واقع استرس شديد در دنياي مدرن امروز يكي از عوامل ريزش مو مي باشد .همچنين مي توان به استفاده از شامپو هاي مختلف شيميايي دانست .شايد شما به طور ۱۰۰ درصدي نتايجي كه براي يك شامپو تبليغ مي‌شود را در عمل تجربه نكنيد، اما با استفاده از يك شامپوي بي‌كيفيت و نامناسب قطعا به موها و پوست كف سر خود آسيب خواهيد زد!

بنابراين خيلي مهم است كه جنس موهاي خود را بشناسيد، عواملي كه باعث ايجاد ريزش مو يا شوره سر در شما شده‌اند را شناسايي نموده و به دنبال درمان آنها باشيد و سپس با استفاده از يك شامپوي مناسب به عنوان مكمل درماني انتظار بهبود بيشتر را داشته باشيد. شامپوي مناسب براي ريزش مو براي خريد شامپويي كه ريزش موهايتان را تا حد مناسبي كاهش دهد، بايد به دنبال محصولاتي باشيد كه حاوي مواد شيميايي مضري مانند سولفات، پارابن يا سديم لوريل سولفات نبوده و همچنين از پروتئين‌ها، ويتامين‌ها و مهار كننده‌هاي هورمون DHT برخوردار باشد.

پس سعي كنيد از استرس به دور باشيد آرام باشيد عجله كنيد زياد بر روي موضوعات تمركز و فكر و خيال نكنيد از صابون كتيراي مراغه ( سياه رنگ ) كه اصل و طبيعي هست استفاده كنيد . يكبار تست كنيد تا نتايج آن را ببينيد عاليست .


سايت صيغه يابي
سايت صيغه يابي
سيغه
سيغه
سايت تبادل لينك هوشمند
تبادل لينك سه طرفه
تبادل لينك خودكار
دانلود آهنگ شاد
سايت فروشگاه
سايت همسريابي مجاز در ايران
سايت همسريابي دوآشنا
همسريابي دوباور
صفحه اصلي سايت همسريابي دوهمدم
آدرس جديد سايت همسريابي دو همدل
دوهمراز
دوهمسان
دورستگار
آرزوها
نگار
گل من
همسريابي موقت آغاز نو
سايت همسريابي موسسه امين
سايت همسريابي آناهيتا
بزرگترين سايت همسريابي آنلاين و ازدواج دائم
سايت همسريابي مهندسين
سايت همسريابي احساس
صيغه يابي حافظون
همسان گزيني تبيان
دوست يابي هلو
لاوايران
سايت همسريابي مونس
صيغه ياب
ورود سايت همسريابي نازيار
سايت همسريابي اميد
همسريابي پيوند
سايت سارا
صيغه يابي ستيا
مشاوره رايگان زناشويي شيدايي‎‎
سايت طهوران
ازدواج دائم طوبي
سايت همسريابي توران
سايت ايرانيان خانم يگانه
سايت همسريابي يك جفت
كانال تلگرام زنانه
همسر يابي رايگان
تبادل لينك الكسا
اينستاگرام آنيل
سايت همسريابي سويل
صيغه موقت ايران صيغه
همسريابي موقت و ازدواج موقت صيغه من
سايت همسرجون
سايت ازدواج همدلي
سايت صيغه خراسان جنوبي
سايت ازدواج دائم زنجــان
سايت صيغه يابي فــارس
سايت صيغه يابي گيـلان
سايت همسريابي موقت البرز
سايت همسريابي شهر جلفا
سايت همسريابي شهرستان شاهين دژ
همسريابي شوط
سايت صيغه موقت مهاباد
سايت ازدواج دائم پارس آباد
سايت ازدواج دهاقان
سايت صيغه خميني شهر
سايت صيغه ايوان
سايت صيغه يابي درگز
سايت صيغه يابي سرخس
سايت صيغه يابي كاشمر
سايت ازدواج موقت تخت جلگه
سايت ازدواج دائم درميان
همسريابي سربيشه
شيدايي ابهر
سايت شيدايي در ايجرود
همسريابي شهر شاهرود
سايت ازدواج موقت گرمسار
شيدايي سرباز
سايت صيغه يابي سروآباد
سايت ازدواج موقت كهنوج
سايت همسريابي موقت رودبار جنوب
سايت صيغه يابي بندر انزلي
شيدايي رامسر
سايت همسريابي محمود آباد
همسريابي شهرستان نور
سايت ازدواج دائم محلات
سايت شيدايي در رودان
سايت صيغه يابي ملاير
سايت ازدواج دائم همدان
سايت ازدواج دائم خاتم
سايت صيغه موقت مهريز
شيدايي ميبد
همسريابي شهرستان سيروان
شيدايي پرديس
سايت شيدايي در سامان
سايت صيغه يابي راز
سايت صيغه موقت آرادان
سايت صيغه موقت انار
سايت ازدواج باشت
سايت همسريابي شهر فرمهين
سايت صيغه بهاباد
شيدايي جزيزه عباسك
بهترين سايت همسريابي
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 1182
  • بازدید کلی : 45712
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی