loading...

تشكيل خانواده در ازدواج ايراني

همسريابي به سبك نوين مجازي

بازدید : 299
11 زمان : 1399:2

به گزارش سايت همسريابي شيدايي هر سال ۱۴ فوريه مصادف با ۲۵ بهمن روز مهمي براي تمام عاشقان شدايي جهان است. اين روز يا بهتر بگوييم رويداد خاص ولنتاين ناميده شده و همه ساله توسط زوج‌هاي عاشق جشن گرفته مي‌شود.

در اين روز زوج‌هاي كه در سايت ازدواج شيدايي با هم آشنا شده اند با كادو دادن به يكديگر تلاش مي‌كنند تا عشق خود را بيشتر از قبل نشان داده و رابطه‌شان را مستحكم‌تر كنند. با نزديك شدن به روز ولنتاين يكي از دغدغه‌هايي كه به سراغ زوج‌ها مي‌آيد انتخاب يك هديه مناسب براي عشقشان است.

وقتي صحبت از خريد كادو ولنتاين مي‌شود بسياري از آقايان به خريد گل قرمز ، عروسك خرسي قرمز و يا شكلات فكر مي‌كنند. در واقع اين كالاها به كليشه‌هاي روز ولنتاين تبديل شده‌اند. از سوي ديگر خانم‌ها نيز براي خريد هديه مناسب ولنتاين بيشتر سردرگم مي‌شوند چرا كه واقعا هيچ ايده‌اي براي خريد يك كادوي مناسب ندارند. به طور كلي خريد هديه روز ولنتاين براي خانم‌ها آسان‌تر است.

بايد بدانيد كه خريد كادوهايي كليشه‌اي مانند گل رز و عروسك خرسي بزرگ قرمز هميشه جذاب نيست، به خصوص اينكه بعضي از خانم‌ها از عروسك خوششان نمي‌آيد و يا سال گذشته چنين هديه‌اي را از شما دريافت كرده‌اند. در خصوص آقايان نيز اين مساله صادق بوده و براي انتخاب هديه‌اي كه به خوبي تاثيرگذار باشد بايد كمي خلاقيت به خرج دهيد.

سايت صيغه يابي شيدايي چندين پيشنهاد براي خريد كادو ولنتاين براي خانم‌هاي شيدايي اينكه چه كادويي دوست، نامزد يا همسر شما را غافلگير نموده و به وجد مي‌آورد تا حد زيادي به شناخت شما از وي بستگي خواهد داشت. در واقع اين شما هستيد كه مي‌توانيد بهترين كادو ولنتاين را براي او انتخاب كنيد. اما به هر حال، در ادامه چند مورد از ايده‌هاي جذابي كه احتمالا براي اكثر افراد قابل استفاده خواهند بود را به شما معرفي مي‌كنيم.

دفترچه يادداشت‌هاي خاص دفترچه يادداشت فانتزي،اگر همسر شما به نوشتن خاطرات و به قول معروف دل نوشته علاقه‌مند باشد بهترين فرصت است تا با خريد يك دفترچه يادداشت خاص وي را سورپرايز كنيد! با كمي جستجو در بازار مي‌توانيد تنوع زيادي از دفترچه‌هاي يادداشت را پيدا كنيد كه كه جلد بيروني آنها از جنس چوب، مقواي‌ ضخيم و فانتزي، فلز و حتي سنگ تهيه شده‌اند. با جستجو در گوگل يا در ترب مي توانيد اين كار را بكنيد. دفترچه هاي شيدايي هم كيفيت بسيار مناسب دارند علاوه بر اين، دفترچه‌هاي فانتزي كوچك و مينياتوري نيز براي هديه دادن در روز ولنتاين انتخاب مناسب هستند. با اتصال يك زنجير به اين دفترچه‌ها مي‌توانيد آنها را به عنوان يك جاكليدي خاص و جذاب به معشوق خود هديه بدهيد.

ايده جذاب خريد كادو ولنتاين قاب عكس فانتزي، كادو ولنتاين براي دختر قاب عكس فانتزي عكس‌ها به خصوص عكس‌هاي دو نفره در يادآوري لحظات و خاطرات بسيار قدرتمند هستند. براي لذت بردن از عكس‌هاي زيباي خود كافيست يك قاب عكس شيدايي مناسب تهيه كنيد. طبيعتا از آنجايي كه قرار است اين قاب عكس كادوي روز عشق يا ولنتاين شما باشد، بهتر است به سراغ طرح‌هاي قلبي قرمز برويد. قاب‌هاي عكس چوبي، فلزي و مقواي مختلف و بسيار متنوعي در بازار وجود دارند كه با توجه به سليقه معشوق خود مي‌توانيد آنها را تهيه نماييد. اما اگر حوصله داشته باشيد مي‌توانيد خودتان يك قاب عكس فانتزي شيدايي بسازيد. اگر آدم فني و دست به آچاري هستيد حتي قسمت برش دادن چوب يا فلز را هم خودتان مي‌توانيد انجام دهيد. براي ايجاد طرح‌هاي رنگي و يا قرمز و سفيد نيز به چند تكه نوار چسب، يك طلق (به شكل دلخواه) و كمي اسپري رنگ در رنگ‌هاي دلخواهتان نياز خواهيد داشت.

يك سبد پر از كادوهاي ولنتايني سبد هداياي ولنتاين، اگر براي خريد دقيقا يك هديه مناسب كه بر روي عشق شما تاثيرگذار باشد دچار ترديد هستيد، جمع‌آوري چندين كالاي كوچك كه همسرتان دوست داشته باشد گزينه بسيار خوبي براي شما خواهد بود. براي مثال كتاب، جوراب،لباس خواب هات ،شورت سكسي و هات ، اشياي تزييني كوچك،شكلات،خرس قرمز ، بدليجات و به طور كلي هر چيزي كه فكر مي‌كنيد وي احتمالا دوست خواهد داشت را تهيه نموده و آنها را درون يك سبد فانتزي و تزيين شده با قلب به همسر خود هديه بديهد.

عكس‌هاي آويزان از بادكنك ، كادو ولنتاين مناسب همسر و دوست و نامزد اگر براي خريد كادو ولنتاين اصراري به لوازم كاربردي يا گران قيمت نداشته باشيد، پيشنهاد جالب و خاصي برايتان داريم. با استفاده يك كپسول گاز هليوم، چند بادكنك و چند عدد از بهترين عكس‌هاي دو نفره يا تكي همسرتان را كه در سايت همسريابي موقت شيدايي انتخاب كرده ايد، به راحتي مي‌توانيد يك لوستر خاص و تماشايي درست كنيد كه قطعا وي را تحت تاثير قرار مي‌دهد. بدين منظور كافيست عكس‌هاي مورد علاقه‌تان را با چسب به يك نخ نامريي يا خيلي نازك وصل نموده و سپس سر ديگر نخ را هم به انتهاي بادكنك‌ها متصل كنيد. با پر كردن بادكنك‌ها توسط گاز هليوم مي‌توانيد عكس‌ها را در هوا معلق نگه داريد به گونه‌اي كه انگار به جايي وصل نيستند.

تزيين تختخواب با گلبرگ، روبان و بادكنك ، اگر قصد داريد همسرتان را در منزل غافلگير كنيد مي‌توانيد تختخواب و اطراف آن را با گلبرگ‌هاي رز قرمز و بادكنك تزيين كنيد. علاوه بر اين، براي زيبايي بيشتر مي‌توانيد از روبان‌هاي قرمز رنگ هم استفاده كنيد به طوري كه دور تا دور تختخواب را در بر بگيرند. اگر تمايل داريد مي‌توانيد بادكنك‌ها را با گاز هليوم پر كنيد تا به سقف بچسبند و جلوه‌اي خاص را ايجاد كنند. در اين حالت حتي مي‌توان يك كارت تبريك يا كادو را نيز با نخ به بادكنك‌ها متصل كرد تا همسرتان حسابي غافلگير شود.

كارت پستال با حكاكي سفارشي ،يك كارت پستال چوبي يا فلزي با حكاكي سفارشي مي‌تواند هديه‌اي جذاب براي عشقتان باشد. با قرار دادن كارت پستال بر روي ميز كار وي در هر لحظه از روز مي‌تواند حكاكي زيباي شما را ببيند. تبريك روز ولنتاين، گفتن جملاتي كه نشان دهنده رابطه ماندگار و جاودانه شماست و يا صرفا نوشتن دوستت دارم، از جمله مواردي هستند كه مي‌توانيد بر روي اين كارت پستال حكاكي كنيد.

جاشمعي دست ساز خريد كادو ولنتاين براي دختر جاشمعي فانتزي اگر بخواهيد يك جاشمعي آماده از بازار تهيه كنيد با تنوع زيادي روبرو خواهيد شد. جاشمعي‌هاي فلزي، چوبي و حتي سنگي در بازار وجود دارند كه مي‌توانيد براي روز ولنتاين خريداري كنيد. تركيب جاشمعي با يك شمع معطر با كيفيت كه خواص آرامش بخشي و مديتيشن داشته باشد يك انتخاب بسيار عالي براي خريد كادو ولنتاين است. علاوه بر اين شما مي‌توانيد حتي با كمي خلاقيت جاشمعي مخصوص خودتان را بسازيد و آن را هديه بدهيد تا تاثيرگذاري بيشتري را شاهد باشيد.

خريد بليت كنسرت خريد بليت كنسرت براي ولنتاين خريد بليت كنسرت، سينما يا تئاتر اگر همسرتان كارهاي خواننده خاصي را دنبال مي‌كند كه در ايران كنسرت برگزار مي‌كند بهترين زمان است تا يك بليت دو نفره بخريد و او را غافلگير كنيد! توجه داشته باشيد كه اين موضوع در خصوص بليت سينما يا تئاتر نيز صادق بوده و مي‌توانيد با در نظر گرفتن علاقه‌مندي‌هاي وي اقدام كنيد.

و چندين موارد ديگر كه مي توانيد با درايت و فكر آنها را تهيه نماييد ببنيد همسر ، نامزد و دوس دختر و يا دوست پسر شما چه مي خواهد و چه دوست دارد . اما بهترين كا دو ولنتاين بخصوص براي كساني كه ازدواج كرده اند و محرم هستند بوسه عاشقانه و همخوابگي و همبستر شدن مي باشد. با يك شما ساده و شمع و شبي رويايي خود را به همديگر بسپاريد و آرام و بدون استرس به از همان ميز شما همديگر را ببوسيد به اطاق خواب برويد بوسه بر لبان همديگر بزنيد پيشاني و چشم ها و لب هاي همديگر را ببوسيد. سپس آرام لباس هاي خود را در بياوريد و همديگر را در آغوس بكشيد . ايستاده همديگر را در آغوش و چند دقيقه آرام باشين بگذاريد قلب هايتان بر روي هم باشد. صداي قلب همديگر را بشونيد .زندگي همين هست، همديگر را ياد كردن ، قصه خودتون را بسازيد ، قصه گويي كنيد و تا صبح سكس كنيد .

همسريابيهمسريابي همسريابي موقتهمسريابي سيقه سيقهسايت موقت، سايت همسريابي موقت ايراني، سايت صيغه

سايت همسريابي

همسريابي دائم

صيقه

سيقه

همسريابي موقت

بهترين سايت همسريابي

سايت موقت، سايت همسريابي موقت ايراني، سايت صيغه

سيغه

سايت همسريابي سايت صيغه يابي
http://yekkamand.ir/ سايت صيغه يابي
http://yekkamand.ir/ سايت صيغه يابي
http://yekkamand.ir/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 117
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 1307
  • بازدید کلی : 45837
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی