loading...

تشكيل خانواده در ازدواج ايراني

همسريابي به سبك نوين مجازي

بازدید : 302
11 زمان : 1399:2

به گزارش تيم تحقيقاتي سايت همسريابي شيدايي رابطه جنسي يكي از رفتارهاي بسيار مثبت و ضروري در زندگي زناشويي هر فردي به حساب مي‌آيد.اين يك مقاله تبليغاتي نيست يك مطلب آموزشي مفيد مي باشد. از آنجايي كه اين كار در طول هفته حداقل 3 بار در هفته تكرار مي‌شود بايد به طور كامل براي هر دو طرف لذت بخش و پر از هيجان باشد. توصيه ما به شما اين هست كه حداقل رابطه جنسي در طول هفته را رعايت نماييد. احساس خشكي و سوزش در واژن يكي از مشكلاتي است كه بسياري از زنان با آن مواجه هستند. از درمان‌هاي كلينيكي و تخصصي كه بگذريم، ژل لوبريكانت شيدايي نيز به عنوان يك روان كننده، به كاهش ناراحتي اين دسته از زنان كمك زيادي خواهد نمود.

انواع ژل لوبريكانت شيدايي در واقع هر ماده‌اي است كه مي‌تواند اصطكاك بين دو جسم ديگر را كاهش و روان سازي دهد. در بين محصولات بهداشت جنسي نيز ژل‌هاي لوبريكانت شيدايي به منظور افزايش لغزندگي بين آلت تناسلي مرد و زن و همچنين افزايش لذت جنسي، توليد مي‌شوند. ژل لوبريكانت شيدايي در انواع مختلفي توليد مي‌شود كه هر كدام از آنها مزايا و معايب خودشان را دارند. طبيعتا هر فردي با توجه به نياز و شرايط خود بايد گزينه مناسب را انتخاب كند. در ادامه به بررسي آنها مي‌پردازيم. به طور كلي در بازار سه نوع لوبريكانت وجود دارد؛

پايه آب، روغن و سيليكون. هر كدام از اين لوبريكانت‌ها براي استفاده در شرايط خاصي توليد مي‌شوند. ژل لوبريكانتشيدايي پايه آب ژل لوبريكانت شيدايي پايه آب ژل روان كننده پايه آب متداول‌ترين نوع روان كننده كه معمولا در دو نوع حاوي گليسيرين و بدون گليسيرين قابل تهيه است. اين روان كننده‌هاي پايه آب بر روي هر كاندومي قابل بوده و باعث پارگي آنها نمي‌شود. همچنين اگر واژن همسرتان حساس است، توصيه مي‌كنيم حتما نوع بدون گليسيرين لوبريكانت شيدايي پايه آب را تهيه كنيد تا تحريك سطح داخلي واژن به حداقل رسيده و همسر شما در حين رابطه جنسي و پس از آن، احساس آرامش داشته باشد. ژل‌هاي پايه روغن ژل‌هاي لوبريكانت شيدايي پايه روغن معمولا در دو نوع طبيعي و مصنوعي توليد مي‌شوند. از جمله روان كننده‌هاي طبيعي مي‌توان به مواردي اشاره كرد كه حاوي روغن آووكادو، نارگيل، زيتون و يا كره گياهي هستند.

اين روغن‌ها هم براي انجام رابطه جنسي و هم ماساژ ناحيه تناسلي بسيار مناسب بوده و براي واژن ضرري به همراه نمي‌آورند. اما روان كننده‌هايي كه بر پايه روغن‌هاي مصنوعي يا معدني نظير وازلين توليد مي‌شوند، تنها براي استعمال خارجي قابل استفاده بوده و نبايد از آنها براي رابطه جنسي استفاده كرد. علاوه بر اين، استعمال اين نوع از ژل لوبريكانت شيدايي بر روي كاندوم‌هاي لاتكسي (مخصوصا انواع نازك‌تر آن)، باعث پارگي شده و خطر انتقال بيماري يا حاملگي ناخواسته را به دنبال خواهد داشت. اگر از اين روان كننده‌ها براي رابطه جنسي استفاده كنيد، احتمال عفونت واژن و مشكلات التهابي نيز وجود دارد. لوبريكانت شيدايي پايه سيليكون ژل‌هاي لوبريكانت شيدايي مبتني بر سيليكون، بيشترين تاثير روان كنندگي را دارند. اين مواد كاملا بدون بو، مزه و رنگ بوده و اثر روان كنندگي آنها به مراتب طولاني‌تر از دو نوع ديگر پايه آب و روغن است. اين نوع از لوبريكانت‌ها برخلاف انواع پايه آب و روغن، نياز شما به استفاده مجدد از ژل در طول رابطه جنسي را حذف نموده و اگر قبل از دخول از آن استفاده كنيد، تا پايان رابطه خود اثر روان كنندگي را شاهد خواهيد بود.

ژل لوبريكانت شيدايي پايه سيليكون لوبريكانت شيدايي سيليكوني لوبريكانت‌هاي پايه سيليكون در ايران چندان متداول نبوده و دسترسي به آنها نيز دشوار است. از سوي ديگر استفاده از اين نوع ژل لوبريكانت شيدايي تنها بر روي كاندوم‌هاي از جنس سيليكون توصيه مي‌شود. كاندوم‌هاي رايج كه در بازار موجود هستند از نوع لاتكس بوده و امكان استفاده از اين روان كننده‌هاي پايه سيليكون را به شما نمي‌دهند. علاوه بر اين، كاندوم‌هاي سيليكوني قيمت بالايي داشته و معمولا تهيه آنها دشوار است. مزيت ژل روان كننده واژن چيست؟ همان‌طور كه گفته شد ژل روان كننده لوبريكانت مزاياي زيادي دارد. افرادي كه به هر نوعي نسبت به درد در رابطه جنسي فوبيا دارند با كمك اين ژل‌ها مي‌توانند تجربه راحت و لذت بخشي داشته باشند. علاوه بر اين، خشكي واژن به عنوان يكي از شايع‌ترين مشكلات زنان در زمينه برقراري روابط جنسي، با استفاده از يك روان كننده مناسب، برطرف خواهد شد. افرادي كه به دنبال تجربه پوزيشن‌هاي جنسي خاص و دشوار هستند و يا تجربه روابط جنسي قبلي آنها با درد و احساس ناراحتي همراه بوده، مي‌توانند از ژل روان كننده واژن استفاده كنند.

اين ژل‌ها امكان افزايش مدت زمان رابطه جنسي بدون احساس ناراحتي در زن را ايجاد نموده و در نتيجه احتمال دستيابي به اورگاسم نيز افزايش خواهد يافت. انتخاب بهترين ژل لوبريكانت شيدايي ژل‌هاي روان كننده مختلف مزاياي خاص خودشان را دارند. اگر به خشكي شديد واژن مبتلا هستيد بهترين گزينه براي شما لوبريكانت‌هاي سيليكوني است. اين لوبريكانت‌ها اثر بسيار طولاني داشته و محيط واژن شما را براي يك رابطه طولاني آماده مي‌كند. در صورتي كه قصد استفاده از كاندوم‌هاي لاتكس را داشته باشيد، بهترين و تنها گزينه موجود پيش روي شما، لوبريكانت‌هاي پايه آب هستند. اين لوبريكانت‌ها با قيمت ارزان و دسترسي بسيار آسان، قابل تهيه‌اند. ژل روان كننده واژن مزاياي ژل لوبريكانت شيدايي اگر واژن شما در گذشته به عفونت‌هاي مخمري دچار شده و به طور كلي مستعد اين نوع عفونت‌ها هستيد، بايد از ژل لوبريكانت شيدايي پايه آب بدون گليسيرين استفاده كنيد. اين نوع از ژل‌ها علاوه بر كاهش التهابات درون واژن، عمر طولاني‌تر نيز دارند.

استفاده از لوبريكانت‌هاي روغني تنها براي بخش‌هاي بيروني توصيه مي‌شود. آغشته شدن سطح داخلي واژن به اين مواد ممكن است عفونت‌هايي را به همراه داشته باشد. علاوه بر اين، اگر از اين لوبريكانت‌ها بر روي كاندوم لاتكسي استفاده كنيد، خطر پاره شدن كاندوم و احتمال بارداري و انتقال بيماري نيز بالا مي‌رود. عوارض جانبي معمولا استفاده از لوبريكانت به خودي خود عوارضي را به دنبال نمي‌آورد. اما به هر حال ممكن است در برخي افراد علائمي مانند خارش، التهاب، كهير، دشواري تنفس، تورم زبان، گلو و صورت مشاهده شود. در صورتي كه اين علائم را مشاهده كرديد بايد با پزشك خود مشورت كنيد. طرز استفاده از ژل لوبريكانت استفاده از ژل‌هاي روان كننده بسيار آسان است؛

بدين منظور كافيست ابتدا دست خود را به صورت كامل بشوييد مقدار مناسبي از ژل را بر روي انگشت خود قرار داده و سپس به آرامي بر روي آلت خود بماليد تا تمام سطح آن را بپوشاند. در صورت نياز مي‌توانيد قسمت داخلي واژن را نيز با استفاده از انگشت به ژل آغشته كنيد تا محيط كاملا ليز و مرطوب شود. روان كننده‌هاي پايه آب به سرعت خشك شده و ممكن است در طول رابطه نياز به تجديد آنها داشته باشيد. اين كار را مي‌توانيد با اضافه كردن كمي آب و يا ژل انجام دهيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 117
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 1326
  • بازدید کلی : 45856
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی