loading...

تشكيل خانواده در ازدواج ايراني

همسريابي به سبك نوين مجازي

بازدید : 439
11 زمان : 1399:2

به گزارش سايت همسريابي شيدايي روابط جنسي و سكس نياز اصلي هر انساني است كه با مدل‌ و پوزيشن هاي جنسي مختلفي صورت مي‌گيرد. هر فرد با شناخت پوزيشن‌هاي متفاوت مي‌تواند حالت مناسب براي لذت خود و شريك جنسي‌ خويش را پيدا و به يك رابطه خوب دست پيدا كند. بسياري از زوج‌هاي شيدايي از يك مدل پوزيشن استفاده مي‌كنند و از مدل‌هاي ديگر اطلاعات كافي ندارند و حاضر نيستند تغييري در آن ايجاد كنند. بعضي از شيدايي ها نيز در روابط خود از پوزيشن‌هاي مختلفي استفاده مي‌كنند كه مي‌تواند معايبي داشته باشد.

پوزيشن هاي جنسي رايج

حالت معمولي در اين حالت كه بسيار رايج و مرسوم است و بسياري از كاربران شيدايي از آن استفاده مي كنند زن به پشت مي‌خوابد و پاهايش را باز مي‌كند و مرد روي او دراز مي‌كشد و دخول را انجام مي‌دهد. در اين حالت مرد بايد آرام دخول را انجام دهد به طوري كه از فشار زياد خبري نباشد و زن بتواند تا حدودي فشار را كنترل كند. بهتر است دستانش را در طرفين بدن زن قرار دهد تا فشار وارد شده به بدن زن كاهش پيدا كند.بسياري از كاربران شيدايي اين حالت را بهترين حالت براي بارداري مي دانند.

حالت پهلو به پهلو در اين پوزيشن هر دو به پهلو دراز مي‌كشند و دخول انجام مي‌گيرد. در اين پوزيشن، صورت بايد روبروي يكديگر قرار بگيرد. حالت متقاطع در حالت متقاطع زن به پهلو دراز مي‌كشد و مرد در بين پاهاي او قرار مي‌گيرد. زن بايد يكي از پاهايش را روي مرد قرار دهد. اين روش مي‌تواند احساس بسيار خوبي را براي زنان ايجاد كند.

حالت زانوهاي خميده در اين پوزيشن زن به پشت دراز مي‌كشد و پاهايش را دور گردن يا دور كمرمرد قفل مي‌كند، در اين حالت مرد مي‌تواند به خوبي دخول را انجام دهد.

حالت دخول از پشت يكي از پوزيشن هاي جنسي رايج در حالت دخول از پشت زن زانوها و دست‌هايش را به موازات هم روي زمين قرار مي‌دهد و مرد در پشت او ايستاده و آلت خود را وارد واژن مي‌كند. در حالت ديگر زن مي‌تواند روي زمين دراز بكشد و دخول انجام شود.ايم حالت يكي از بهريتن پوزيشن هاي زناشويي لذت بخش براي مردان مي باشد كه مرد در اين حالت احساس راحتي مي كند و مي تواند زياد تلمبه بزند.

حالت زانو زدن در اين پوزيشن زن به روي زمين زانو مي‌زند و بدن خود را به سمت جلو مي‌كشد، مرد پشت او مي‌نشيند و عمل دخول را انجام مي‌دهد.

حالت نشسته در اين حالت مرد دراز مي‌كشد و زن به روي آلت تناسلي او مي‌نشيند؛ در اين پوزيشن زن فشار وارد شده را تنظيم مي‌كند و بالا و پايين مي‌رود. (ممكن است در اين پوزيشن زن به ارگاسم برسد). درحالت ديگر زن مي‌تواند در اين پوزيشن بعد از دخول روي مرد دراز بكشد.اين نيز يكي پوزيشن هاي مورد تاييد خانم ها مي باشد كه مي توانند با تغيير پوزيشن هاي خستگي مرد را كمتر كنند و در لذت زناشويي شركت كنند.

حالت ضربدر اين پوزيشن مانند پوزيشن پهلو به پهلو است اما در اين حالت هردو پاهايشان را پشت يكديگر قفل مي‌كنند و با عقب و جلو كردن پاها رابطه جنسي را انجام مي‌دهند. در اين حالت بايد فشار بسيار كم باشد در غير اين صورت دخول دردناك مي‌شود.

حالت دنوكا از جمله پوزيشن هاي جنسي در اين پوزيشن در حالي كه زن ايستاده و پاهايش را باز كرده مرد از پشت دخول را انجام مي‌دهد و زن تا جايي كه دستش را روي زمين قرار دهد خم مي‌شود. اگرهردو قدرت بدني و توانايي كافي داشتند مرد مي‌تواند كمر زن را نگه دارد تا پاهايش را بالا نگه دارد.

حالت ايستاده و معلق در اين پوزيشن مرد در جاي خود مي‌ايستد، زن دستانش را به دور گردن مرد مي‌اندازد و پاهايش را به دور پاهاي مرد قفل مي‌كند. اين حالت براي كساني كه مي‌خواهند يك رابطه طولاني داشته باشند بسيار دشوار است و نيازمند تعادل بسيار بالايي است. اين پوزيشن تنها در مواردي كه مي‌خواهيد بعد از مدت‌ها تنوع ايجاد كنيد مناسب است، در غير اين صورت توصيه نمي‌شود.

مرد ايستاده و زن نشسته در اين پوزيشن زن بر روي ميز يا تخت مي‌نشيند و مرد روبروي او ايستاده است. در اين حالت زن مي‌تواند پاهايش را دور كمر مرد قفل كند و يا با دست، پاهايش را بالا نگه دارد.

چرخيدن در اين پوزيشن مرد بايد به پشت روي زمين دراز بكشد و زانوهايش را از زمين جدا كند بعد از جدا كردن زانو بايد ران‌ها را نيز بالا نگه دارد ( به صورتي كه پل درست شود) و زن روي الت تناسلي او بنشيند. براي استفاده از اين پوزيشن بايد از قدرت بدني فوق‌العاده‌اي برخوردار باشيد و بهتر است براي مدت زيادي ادامه پيدا نكند.

اما انتخاب پوزيشن مناسب بستگي به خود فرد دارد و اين كه در كدام يك از آن‌ها بيشتر احساس راحتي مي‌كند و لذت بيشتري براي فرد به وجود مي‌آيد اما بايد نسبت به شرايط بدني و محيط اطراف پوزيشن، مناسب انتخاب شود.

مناسب‌ترين پوزيشن هاي جنسي براي افراد با ظرايط خاص

زنان عضو سايت شيدايي داراي اضافه وزن: بهترين روش براي اين اشخاص روش معمولي است كه زن به پشت دراز بكشد. در اين حالت مي‌تواند از بالشت براي زير باسن خود استفاده كند.

مرداني با درد كمر: بهترين روش براي اين زوج‌ها، پوزيشن نشسته است كه زن روي مرد مي‌نشيند و پاهايش را روي زمين قرار مي‌دهد اما بايد بدانيد كه در اين پوزيشن درصد تحريك و لذت كم است.

جلوگيري از بارداري : در اين حالت بهتر است از روش پهلو به پهلو استفاده شود اما با اين تفاوت كه پايش را روي شانه مرد قرار دهد و همان زاويه را حفظ كند.

باردار شدن: حالت مناسب براي باردار شدن پوزيشن معمولي است به طوري كه پاهاي زن به طور كامل باز شده باشد.

زنان باردار : شيوه انجام رابطه جنسي در زمان بارداري بسيار مهم است زيرا در صورت فشار آوردن به رحم و شكم نه تنها به مادر بلكه به كودك نيز مي‌تواند آسيب برساند. در اين حالت زن بايد به پشت دراز بكشد و مرد به صورت برعكس روي او قرار بگيرد اما با او تماس نداشته باشد و از اين راه به آرامي دخول را انجام دهد.

رابطه جنسي با مردان داراي آلت تناسلي كوچك و باريك : در اين حالت مي‌توان از پوزيشني كه زن مي‌نشيند و مرد مي‌ايستد استفاده كرد به طوري كه زن روي يك صندلي بنشيند و باسنش را از آن خارج كند كه مرد بتواند به راحتي با فشار، آلت تناسلي خود را وارد واژن زن كند.

مزاياي تنوع در پوزيشن ممكن است رابطه جنسي با يك نوع پوزيشن بعد از مدت‌ها شما را خسته كند و ديگر علاقه‌اي به ادامه آن نداشته باشيد و اين موضوع مي‌تواند براي شما و شريك جنسي‌تان خوشايند نباشد. با ايجاد تنوع در انجام رابطه جنسي مي‌توانيد به بهتر شدن و لذت بيشتر رابطه‌ خود كمك كنيد. مي توانيد در هر هفته اي 2 يا 3 بار اين پوزيشن ها را تمرين كنيد حتي با لباس بر تن ، حتي مي توانيد عكس ها و فيلم هايي كه در اين زمينه هم وجود دارد نيز استفاده كنيد . تمرين يك پوزيشن به شما كمك مي كند كه يك رابطه جنسي خوبي را تجربه كنيد .

معايب تنوع در پوزيشن هاي جنسي تنوع دادن متداول و ممتد در پوزيشن هاي جنسي مي‌تواند نارضايتي در شريك جنسي شما ايجاد كند و از حالتي كه در آن لذت بيشتري داريد دور شويد. ممكن است بعضي از پوزيشن‌ها اصلا براي شما مناسب نباشد و موجب به وجود آوردن بعضي از مشكلات شود. حتما قبل از امتحان كردن يك نوع پوزيشن با شخص مقابلتان مشورت كنيد كه از رخ دادن بعضي مشكلات جلوگيري شود. تاثيرات پوزيشن‌ هاي جنسي بر جنسيت فرزند پوزيشن هاي جنسي تا حدودي مي‌تواند باعث تعيين جنسيت فرزند شود. صفات جنسي مردانه خيلي زودتر از صفات جنسي زنانه از بين مي‌روند. اگر شما از پوزيشني استفاده كنيد كه با آن اسپرم، قبل از اين كه صفات جنسي مرد از بين برود به دهانه رحم برسد و خود را به تخمك برساند مي‌تواند احتمال پسر شدن جنين بالا مي‌رود و اگر از پوزيشني استفاده شود كه در آن اسپرم ديرتر به دهانه رحم وارد شود و به ديواره‌ها بچسبد احتمال دختر شدن جنين زياد مي‌شود.

همسريابي صيغه يابيسايت همسريابي سيقه سيغه

سايت ازدواج

صيغه يابي

سيغه

سيقه

همسريابي موقت

بهترين سايت همسريابي

سايت صيغه يابي

صيغه يابي

سايت همسريابي
http://www.samipatogh.ir/ صيغه سايت ازدواج موقت
http://p30far30.ir/ صيقه
http://v55.ir/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 33
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 1388
  • بازدید کلی : 45918
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی