loading...

تشكيل خانواده در ازدواج ايراني

همسريابي به سبك نوين مجازي

بازدید : 355
11 زمان : 1399:2

به گزارش سايت همسريابي شيدايي ازدواج با مرد بي پول طبيعتا براي هيچ دختري جذاب نيست. با اين حال عواملي نظير احساس عشق و علاقه، برخورداري از سطح بالاي فرهنگي، اجتماعي و اخلاقي باعث مي‌شود كه برخي از دختران مسائل مالي را ناديده بگيرند چرا كه احساس مي‌كنند چيزهاي ارزشمندتري را در ازاي آن به دست خواهند آورد.البته اين احساس و عشق بيشتر مواقع در فيلم ها و كتاب ها و سريال هاي ديده مي شود و در دنياي واقعي رياليتي اين موارد كمتر از 1 درصد مي باشد . با اين حال ازدواج با مردي كه از وضعيت مالي خوبي برخوردار نيست با چالش‌ها و مشكلات خاصي همراه است كه اگر از قبل خود را براي آن‌ها آماده نكنيد ممكن است در آينده برايتان دردسرساز شوند.

نكات مهمي كه كاربران شيدايي بايد پيش از ازدواج با مرد بي پول در نظر بگيريد

ازدواج با مرد بي پول حتي در صورتي كه او فرد بسيار شايسته و مناسبي باشد با چالش‌هاي خاصي همراه است كه بايد قبل از ازدواج خود را براي آن‌ها آماده كنيد تا در طول زندگي مشترك شما را غافل‌گير نكنند و بتوانيد به خوبي با آن‌ها سازگار شويد. ما در ادامه به چند توصيه مهم در اين زمينه اشاره كرده‌ايم كه به شما كمك مي‌كنند تا بتوانيد با آمادگي و ديد بازتري براي اين امر اقدام كنيد.

تلاش كنيد تا تصوير دقيق‌تري از آينده به دست آوريد بسياري از افراد قبل از ازدواج به دليل عشق و علاقه‌اي كه نسبت به شريك خود احساس مي‌كنند كمتر به جزئيات مي‌پردازند. در حالي كه لازم است تصوير كاملاً روشني از فرداي پيش روي خود داشته باشيد و ببينيد كه آيا واقعاً مي‌توانيد خود را با اين شرايط سازگار كنيد يا خير.فردا اين شكم پر كردن مي خواهد بايد به فكر مسكن باشيد و بچه دار شدن و آينده بچه ها و خودتون در همين راستا تلاش كنيد تا در كنار يكديگر مشكلات و چالش‌هاي پيش رو را از قبل پيش بيني كنيد و ببينيد چه منابعي براي كنار آمدن با آن‌ها داريد. اين كار باعث مي‌شود تا زمينه قبلي در ذهن خود راجع به مشكلات آينده داشته باشيد و هنگام قرار گرفتن در زندگي ناگهان با هجوم مشكلات مختلف روبه‌رو نشويد.

در ازدواج با مرد بي پول بررسي كنيد كه آيا تفاوت تنها در سطح اقتصادي است يا خير؟ مسئله بسيار مهمي كه بايد در مورد آن هشيار باشيد وجود اختلافات فرهنگي در كنار اختلاف طبقاتي اقتصادي است. در واقع اگر شما و همسرتان از دو طبقه اقتصادي بسيار متفاوت باشيد ممكن است فرهنگ رايج در ميان خانواده‌هايتان نيز با يكديگر تفاوت بسياري داشته باشد. اين مسئله بيش از هر چيز به مشكلات مالي دامن مي‌زند و منجر به تشديد تعارضات ميان زن و مرد مي‌شود. به همين خاطر تلاش كنيد تا نگاه جامع‌تري داشته باشيد و بررسي كنيد كه آيا اختلافات فرهنگي نيز وجود دارند يا خير. براي مثال ممكن است زندگي در شرايط اقتصادي متفاوت باعث شده باشد كه نوع عادات، رفتار، سليقه‌ها و خواسته‌هاي شما فاصله بسياري از يكديگر داشته باشند و به اين ترتيب وقتي در كنار هم قرار بگيريد نتوانيد دنياي يكديگر را درك كرده و با آن كنار بياييد.

هنگام ازدواج با مرد بي پول سازگاري خانواده‌ها را نيز در نظر بگيريد شايد فكر كنيد كه اين تنها شما هستيد كه لازم است خود را با وضعيت همسرتان سازگار كنيد. اما بايد بدانيد كه در جوامع جمع‌گرايي نظير ايران ازدواج زن و مرد تنها ازدواج دو فرد نيست بلكه پيوند دو خانواده با يكديگر است. در نتيجه شما نمي‌توانيد از تأثير خانواده‌ها روي زندگي مشتركتان چشم پوشي كنيد بنابراين بايد بتوانيد قبل از ازدواج آمادگي لازم را در آن‌ها نيز ايجاد كنيد تا بتوانند خواسته‌ها و توقعاتشان را با شرايط همسرتان تطبيق دهند. بله اين مسئله بسيار مهمي هست مادر عروس خانم خودش يك دنيا سفارش دارد و همينطور پدر عروس خانم كه مي فرمايند تا خانه نگيري نمي توني دخترم را ببري و بايد عروسي خود و در حد مرتبه خانوادگي ما بگيريد . ازدواج نكنيد و با در و ديوار حال كنيد بهتر از ين هست كه با يك دختر پول دوست ازدواج كنيد .مراجعه به مشاوره پيش از ازدواج اختلاف طبقاتي در ازدواج يكي از موقعيت‌هايي است كه ريسك بروز مشكلات در آينده را بيشتر مي‌كند. در نتيجه در اين شرايط بايد با احتياط بيشتري عمل كنيد و به طور دقيق‌تري اوضاع را بسنجيد.سئوال اينجاست كه چرا دختران اين همه پول دوست هستند و مردان پولدار را دوست دارند ؟ پاسخ آن شايد به عوامل زيستي جامعه شناختي و فرهنگي متفاوت باشد اما به نظر مي رسد آرامشي كه در زندگي پولدار ها در رسانه ها و شبكه هاي مجازي مي بينند باعث شده درست به اين كار بزنند . در قديم و يا در روستا ها كدام دختر با مرد پولدار ازدواج مي كند هيچ كدام چون جامعه كوچك هست و همه در روستا همديگر را مي شناسند . مراجعه به يك روانشناس و دريافت مشاوره پيش از ازدواج به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد تمام جوانب را در نظر بگيريد و با اطمينان بيشتري براي آينده خود تصميم بگيريد.

آيا افرادي كه با مرد بي پول ازدواج مي‌كنند رضايت از زندگي پايين‌تري دارند؟

اينكه شما پس از ازدواج با مردي كه وضعيت مالي مناسبي ندارد از نظر رواني چه وضعيتي خواهيد داشت بيش از هر چيز بستگي به خودتان دارد.در قديم چه در روستا ها و چه در شهر ها اصلا پولداري مفهوم آنچناني نداشت كه الان دارد. اينكه شما چقدر شخصيت سازگاري هستيد و چقدر قابليت اين را داريد كه به استقلال مالي دست يابيد از جمله عواملي هستند كه مي‌توانند به شما كمك كنند تا رضايت از زندگي بالاتري را داشته باشيد.واقعيت اينكه دختران حوصله ازدواج ندارند حاضرند در خانه پدري بمانند ولي ازدواج نكنند . در نتيجه ازدواج با مرد بي پول لزوماً به معناي شكست و يا برخورداري از، رضايت از زندگي پايين‌تر نيست.


سايت صيغه يابي سايت ازدواجهمسريابي بهترين سايت همسريابي موقت سايت سيغه

بزرگ ترين سايت همسريابي

سايت صيغه

صيقه

سيقه

بزرگ ترين سايت همسريابي

سايت صيغه يابي

سايت صيغه موقت

سايت صيغه يابي

سايت همسريابي
http://samipatogh.ir صيغه
http://www.yekkamand.ir/ سايت موقت، سايت همسريابي موقت ايراني، سايت صيغه
http://www.p30far30.ir/ همسريابي موقت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 35
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 1184
  • بازدید کلی : 45714
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی