loading...

تشكيل خانواده در ازدواج ايراني

همسريابي به سبك نوين مجازي

بازدید : 266
11 زمان : 1399:2

به گزارش تيم تحقيقاتي سايت همسريابي شيدايي رابطه جنسي يك عامل بسيار مهم و كارآمد براي افزايش زيبايي است كه تمام محصولات و فرآيندهاي غير طبيعي ديگر را خجالت زده مي‌كند. داشتن رابطه جنسي سالم و منظم باعث ايجاد تغييرات مثبت و متعدد روحي و جسمي در زنان و مردان شده و اين تغييرات شامل بهبود زيبايي چهره زنان و مردان نيز خواهد شد.

در اين مقاله قصد داريم تا به شما شيدايي ها بگوييم كه آيا رابطه اي بين رابطه جنسي و زيبايي هست ؟

۱) درخشش پوست و مو درخشش موها، تاثير رابطه جنسي بر مو موهاي درخشان و شاداب با زناني است كه رابطه جنسي منظم معمولا پوست و مويي درخشان و شاداب‌تري دارند. هورمون استروژن به افزايش سلامت مو و پوست كمك شاياني نموده و در بدن زناني كه به روابط جنسي خود اهميت مي‌دهند به مراتب بيشتر از بدن ساير افراد ترشح مي‌شود.ماساژ پوست توسط مرد خانه نيز در روابط جنسي كمك شاياني خواهد داشت. هورمون‌ها بر روي ظاهر موها نيز محسوس بوده و براساس تحقيقات صورت گرفته زندگي زناشويي رضايت بخش باعث بهبود دريافت و متابوليز مواد غذايي مورد نياز تارهاي مو خواهد شد.همچنين اسفاده از شامپو هاي تقوست كننده و نرم كننده و رنگ موهاي زيبا كه در آرايشگر ها از آن استفاده مي شود نيز تاثير به سزايي در اين زيبايي دارد. از سوي ديگر، ميزان كلاژن توليد شده در پوست زناني كه به طور منظم رابطه جنسي دارند بيشتر بوده كه باعث تغذيه، ترميم و استحكام بيشتر پوست خواهد شد. در روابط ازدواج موقت شيدايي هم كه روابط هر چند كوتاه هست اما در زيبايي مو كمك خواهد كرد. بنابراين مي‌توان گفت تاثير رابطه جنسي بر پوست و زيبايي زنان كاملا محسوس خواهد بود.

۲) جوان‌تر به نظر برسيد روابط جنسي منظم و سالم ظاهر شما را جوان‌تر نشان مي‌دهد. اگرچه نمي‌توان گفت جوان بودن لزوما هم معني با زيبايي است، اما براساس تحقيقات انجام شده افرادي كه سه بار يا بيشتر در طول هفته رابطه جنسي دارند احساس جواني بيشتري را تجربه مي‌كنند؛ بهترين نعمت الهي در زندگي زناشويي همين روابط جنسي بين مرد و زن مي باشد اكثر بيماري هاي و تست بدن بر روي تمام اعضاء در حين روابط زناشويي احساسي كه بدون شك زيباست! تاثير رابطه جنسي بر زيبايي پوست كشيده و شفاف هورموني كه در جريان روابط جنسي ترشح مي‌شود باعث درخشش پوست و همچنين تقويت ناخن‌ها مي‌شود. با توجه به افزايش مقادير ويتامين‌ها و مواد معدني ضروري براي حفظ سلامتي مو و ناخن، ناخن‌هاي شما كمتر در معرض شكستگي قرار مي‌گيرند. علاوه بر اين مانيكورهايي كه انجام مي‌دهيد دوام بيشتري داشته و ريش ريش شدن ناخن و پوست اطراف آن كمتر اتفاق خواهد افتاد. به همين دليل مي‌توان گفت كه تاثير رابطه جنسي بر پوست به جوان‌تر به نظر رسيدن و شادابي كلي چهره نيز مرتبط مي‌شود.

۳) كاهش سطح استرس در لحظه ارگاسم حجم زيادي از اوكسي‌توكسين در خون ترشح مي‌شود. اوكسي‌توكسين كورتيزول، هورموني كه نقشي اساسي در ايجاد استرس دارد را از بين برده و فرد احساس آرامش خاطر بيشتري خواهد داشت. بسياري از افرادي كه در محيط‌هاي شهري شلوغ زندگي مي‌كنند سطح بالايي از هورمون كورتيزول را تجربه مي‌كنند.روابط جنسي مرتب و منظم كاهش جنسي را كاهش مي دهد و روابط پايداري و آرامش را به شما خواهد داد. اين افراد با توجه به كميت و البته كيفيت روابط جنسي خود مي‌توانند احساس به مراتب بهتري داشته باشند. رابطه جنسي و كاهش استرس كاهش استرس در نتيحه روابط جنسي منظم ميزان بالاي هورمون كورتيزول باعث ايجاد چربي در برخي قسمت‌هاي شكم مي‌شود. بنابراين اگر با تحرك يا رژيم گرفتن نمي‌توانيد از شر اين چربي‌ها خلاص شويد احتمالا بايد به زندگي زناشويي خودتان توجه بيشتري كنيد. روابط زناشويي را مي توانيد قبل از ازدواج با گفتگو در سايت ازدواج شيدايي به نتيجه برسيد اينكه روابط شما چگونه باشد و در چه سطحي در دوران نامزدي و بعد از ازدواج وچگونه پيش رود مهم و حياتي هست .علاوه بر اين استرس و اضطراب هميشگي در بلند مدت مي‌تواند به پيري زودرس پوست، مشكلاتي نظير ريزش مو و چهره‌اي دائما خسته و كم انرژي دامن بزند.

۴) آبرساني پوست و پيشگيري از انواع جوش تاثير رابطه جنسي بر پوست پيشگيري از آكنه و مشكلات پوستي رابطه جنسي باعث بهبود جريان خون و متابوليسم كلي بدن شده كه در نتيجه بدن رطوبت لازم براي حفظ سلامتي خود را بدست مي‌آورد. اين يعني پوست شما كمتر در معرض خشكي قرار گرفته و در جريان تعريقي كه هنگام روابط جنسي ايجاد مي‌شود كثيفي و مواد زائد باقيمانده در پوست نيز از طريق منافذ باز به بيرون هدايت خواهند شد. رابطه جنسي با متعادل سازي سطح هورمون‌ها، افرادي كه روابط منظم و با كيفيتي دارند شاهد پوستي تميزتر و شاداب‌تر هستند. به لطف افزايش كلاژن‌سازي، سلول‌هاي جديد پوستي به بهبود هر چه سريع‌تر چين و چروك و آكنه كمك شاياني مي‌كنند. همچنين رابطه جنسي باعث آزاد شدن پادتني تحت عنوان ايمونوگلوبين آ شده كه به خوبي قادر است با جوش‌هاي سرسفيد، پسوريازيس، آكنه و اگزماي شديد مقابله نمايد.

۵) لب‌هاي جذاب رابطه جنسي باعث افزايش ضربان قلب و در نتيجه بهبود جريان خون در كل بدن خواهد شد.بوسه از لب ها و بدن لخت همسران يكي از زيباترين لحظه هايي است كه مي توانيد رقم بزنيد.بسياري از كاربران سايت همسريابي موقت شيدايي اين مسائل را با ارسال پيام دلخواه به هم مي گويند كه پس از دوران نامزدي و ازدواج چگونه همديگير را ببوسيم. اين افزايش جريان خون باعث پرتر به نظر رسيدن لب‌هاي شما خواهد شد. با بهبود جريان خون در لب‌ها و تغذيه هر چه بهتر بافت‌هاي اين قسمت، در بلند مدت خشكي و يا ترك پوست كمتري را در لب‌هاي خود شاهد هستيد.اوين رابطه جنسي بوسه اي كه روش هاي متعددي دارد به ما مي فهماند كه زندگي زيباست. به راحتي مي‌توان متوجه شد كه تاثير رابطه جنسي بر پوست و مو و زيبايي ظاهري زناني كه از روابط منظم و مناسبي برخوردارند كاملا محسوس خواهد بود.به يك روش بوسه بسنده نكنيد و انواع روش هاي بوسه هاي را علاوه بر اين، تاثير رابطه جنسي بر اندام زنان و مردان نيز مثبت ارزيابي شده و باعث تناسب اندام مي‌شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 1389
  • بازدید کلی : 45919
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی