loading...

تشكيل خانواده در ازدواج ايراني

همسريابي به سبك نوين مجازي

بازدید : 306
11 زمان : 1399:2

امروزه بدليل پيشرفت تكنولوژي و استفاده زياد مردم از اينترنت، همه ترجيح مي‌دهند تا كارهاي خود را بصورت آنلاين انجام دهند؛ از پرداخت قبوض و سفارش لباس و خريد خانه و غذا گرفته تا انتخاب همسر. گرايش به اينترنتي انجام دادن كار‌ها در كشورهاي غربي رواج بيشتري دارد و بدليل نوع فرهنگ اين كشورها انتخاب همسر و ازدواج از طريق اينترنت يا همسريابي اينترنتي نيز چيز عجيب و غريبي به نظر نمي‌رسد. اما از آنجايي كه اغلب در كشور ما الگو برداري بدون اصول صحيح از فرهنگ غرب اتفاق مي‌افتد، قبل از فرهنگ سازي افراد ناگهان وارد دنيايي مي‌شوند كه ظرفيت ورود به آن را ندشتند، در نتيجه چيزي كه تصور مي شد بسيار كارآمد باشد تبديل به دغدغه‌اي براي آنها مي‌شود.

كساني كه تا ديروز به شيوه سنتي ازدواج مي‌كردند اكنون وارد دنيايي مي‌شوند كه پر از دختر‌ان زيبا و پسرهايي است كه مي‌توانند از بين آنها زن يا شوهر خود را انتخاب كنند. درميان اين افراد شايد كساني هم باشند كه به هر دليلي از اين سايت‌ها بهترين استفاده را كرده و كمترين آسيب را از آن ببينند.

سايت‌هاي همسريابي از كجا پيدا شدند؟

با بيشتر شدن استفاده افراد از فضاي مجازي و بالا رفتن سن ازدواج به دليل شرايط نامناسب اقتصادي و تغيير ملاك‌‌هاي دختران و پسران نسبت به ازدواج، بسياري از افراد به اين فكر افتادند كه چطور مي‌توانند با استفاده از صداقت جوانان از اين راه آنها را به هم برسانند.

همسريابي اينترنتي نيز مانند هر پديده نو ظهور ديگري قطعا معايب و مزايايي دارد.سايت‌هاي همسرداري، چت روم‌هاي داخلي در گذشته جوانان، عضو اتاق‌هاي گفتگوي خارجي مي‌شدند كه در كشور ما غير‌مجاز بود و بعد از كمتر شدن استفاده از آنها، چت روم‌هاي داخلي شروع به فعاليت كردند، ولي چون طرفدار زيادي نداشتند، بعد از مدتي فراموش شدند. امروزه آنچه بيشتر در سايت‌هاي همسريابي اتفاق مي‌افتد، پيدا كردن همسر است تا انتخاب دوست. بهبودي هم سايت‌هاي همسريابي هستند؛ بلكه علت اصلي، رشد فرهنگي و زياد بودن آگاهي افراد در استفاده از اين شبكه‌ها، سايت‌ها و كانال هاي تلگرامي است.

اغلب آن هم دختراني هستند كه با قصد ازدواج وارد مي‌شوند و آن چه عايدشان مي‌شود پيشنهادات همسريابي حاصل است. زمانيكه افراد با هدف پيدا كردن همسر عضو اين سايت‌ها مي‌شوند به اين معنا است كه خودشان نيز به اين سايت‌ها براي پيدا كردن همسر اعتماد كرده‌اند و ترجيح مي‌دهند همسرشان را در در دنياي واقعي انتخاب كنند.

ولي به هرحال ما معتقديم كه ماهيت چنين سايت‌هايي به هيچ عنوان دچار مشكل نيست، بلكه تنها مسئله‌اي كه بايد به آن توجه كرد آماده سازي مردم براي پذيرش و استفاده صحيح از اين ابزارها است. در ادامه صحبت‌هاي بخش قبل، از آنجايكه بسياري از افراد با هدف دوستي وارد سايت‌هاي همسريابي مي‌شوند، مشخصات درستي از خودشان ارائه نمي‌كنند، براي مثال نه اسم و سن درستشان را مي‌گويند نه عكس واقعي خودشان را روي پروفايل خود مي‌گذارند. همين باعث مي‌شود تا حتي اگر دوستي يا ازدواج اتفاق افتاد زن و مرد اولين دروغ زندگيشان را به هم گفته باشند و بذر بي‌اعتمادي را در رابطه‌شان بپاشند.بايد كاربران توجه كنند كه اين مطلب بسيار مهم هست كه در زمان ثبت نام در سايت هاي همسريابي بطور مثال شيدايي كه يكي از بهترين و قديميترين سايت هاي همسريابي هست مشاهده شده هست كه كاربران اطلاعات دقيقي از خود ننوشته اند بايد اطلاعات صحيح و فقط براي ازدواج ثبت نام نماييد .

» دسترسي بالا به افراد مختلف در سايت‌هاي همسريابي شيدايي زمانيكه افراد وارد سايت‌هاي همسريابي شيدايي مي‌شوند همزمان ممكن است با چندين نفر آشنا شوند كه اين موضوع مي‌تواند براي افراد كمي گيج كننده باشد. زمانيكه افراد برنامه مشخصي براي آينده ازدواج خود نداشته باشند معمولا مثل مغازه لباس فروشي بايد مورد‌هاي مختلف را امتحان كرده و يكي را انتخاب كنند. بالا بودن احتمال شناخت صحيح در سايت‌ها همسريابي شيدايي زمانيكه افراد با هويت‌هاي جعلي وارد سايت‌هاي همسريابي نشوند، احتمال اينكه به شناخت مناسب و دقيقي از هم براي ازدواج برسند بسيار زياد است و اين بنظر، يكي از مهم‌ترين نقاط قوت چنين آشنايي است زيرا اساس هر رابطه‌اي اعتماد و شناخت صحيح است. پس زمانيكه چنين اصل به اين مهمي رعايت مي‌شود مي توانيم انتظار داشته باشيم كه اين ازدواج به موفقيت برسد؟

» دسترسي به رفتارهاي كلامي و زبان بدن يكي ديگر از پيشرفت هاي اساسي در سايت‌ همسريابي شيدايي، داشتن تعامل رو در رو با كسي است كه قصد آشنايي با او را داريم. زبان بدن اطلاعات زيادي درباره شخصيت طرف مقابل به شما مي‌دهد كه از طريق اينترنت فهم آن بسيار دشوار است. نحوه نشستن، نوع نگاه كردن، حركات دست و حتي نوع پوشش از جمله مواردي هستند كه شما نمي‌توانيد به آنها دسترسي داشته باشيد.اما مي توانيد با آشنايي اوليه و بعد جلسات حضوري با تاييد و موافقت بزرگان و خانواده و در حضور آنها با هم صحبت كنيد . براي مثال شما هميشه دوست داشتيد كه در اولين برخورد با مرد يا زن روياهاتان بهترين لباستان را بپوشيد و او را هم همينطور آراسته و شيك ببنيد اما در عمل چنين چيزي رخ نداد و اكنون هر دو با لباس راحتي روي كاناپه دراز كشيديد و درحال چت كردن هستيد.

»بين صحبت گاهي خميازه‌اي هم مي‌كشيد با يك عذرخواهي صحبت را قطع كرده و به تخت خوابتان مي‌رويد!!! چنين چيزي به نظر براي كساني كه قصد ازدواج با هم را دارند شايد جالب و شايسته نباشد.بالا بودن ميزان اعتماد در همسريابي اينترنتي شيدايي همانطور كه گفته شد، اساس شكل گيري يك رابطه اعتماد است. اما اين اصل شايد در همسريابي‌هاي اينترنتي شيدايي رعايت شود.


همسريابي
همسريابي موقت
سايت ازدواج موقت
سايت همسريابي موقت
سايت تبادل لينك اتوماتيك
سايت تبادل لينك وبلاگ
سايت تبادل لينك اتوماتيك
دانلود آهنگ شاد
سايت فروشگاه
معتبرترين سايت همسريابي
سايت دوآشنا
همسريابي دوباور
صفحه اصلي سايت همسريابي دوهمدم
سايت دو همدل
دوهمراز
دوهمسان
دورستگار
آرزوها
نگار
گل من
اغازنو
مؤسسه فرهنگي خانواده امين
صيغه يابي آناهيتا
بزرگترين سايت همسريابي آنلاين و ازدواج دائم
سايت همسريابي مهندسين
سايت احساس
سايت همسريابي حافظون
سايت همسانگزيني
سايت هاي دوستايي و دوست يابي رايگان
همسريابي لاو ايران
سايت همسريابي مونس ياب
اينستاگرام صيغه يابي
سايت جديد نازيار
سايت همسريابي اميد
سايت پيوند
سايت سارا
همسريابي موقت ستيا
مشاوره تلفني و آنلاين شيدايي‎
همسريابي موقت طهوران
xطوبي
سايت توران
سايت همسريابي خانم يگانه
سايت يك جفت
سايت زنانه
سايت همسريابي رايگان
تبادل لينك دوطرفه
همسريابي آنيل
دوست يابي سويل
ازدواج موقت ايران صيغه
ازدواج موقت صيغه من
همسريابي پروين زماني
همدلي
به وب سايت همسريابي ونوس
سوزان
همسريابي بوشـهر
سايت ازدواج دائم تهـران
سايت صيغه موقت خوزستان
شيدايي سـمنـان
سايت همسريابي استان كردستان
سايت ازدواج موقت كهگيلويه و بوير احمد
سايت صيغه يابي مازندران
سايت شيدايي در همـدان
سايت ازدواج يـــزد
شيدايي جلفا
سايت همسريابي شهرستان ورزقان
سايت ازدواج موقت چالدران
سايت ازدواج دائم برخوار
سايت صيغه موقت فلاورجان
همسريابي شهرستان دهلران
سايت صيغه موقت شهركرد
سايت همسريابي موقت گناباد
سايت صيغه موقت آبادان
سايت صيغه دزفول
سايت ازدواج دائم گتوند
سايت صيغه موقت مسجد سليمان
سايت همسريابي شهرستان جهرم
سايت ازدواج لارستان
سايت ازدواج دائم مرودشت
سايت شيدايي در بيجار
سايت صيغه موقت زرند
شيدايي كوهبنان
سايت صيغه موقت قلعه گنج
سايت همسريابي شهر اسلام آباد غرب
سايت همسريابي شهر صحنه
همسريابي شهرستان كرد كوي
سايت همسريابي موقت كلاله
سايت همسريابي شهرستان گرگان
سايت صيغه رضوانشهر
سايت شيدايي در املش
سايت همسريابي موقت جزيره ابوموسي
سايت ازدواج موقت تويسركان
سايت صيغه موقت كبودرآهنگ
سايت شيدايي در نهاوند
سايت صيغه يابي اشتهارد
سايت صيغه يابي خمارلو
سايت ازدواج دائم داران
سايت صيغه يابي چرداول
سايت ازدواج سلطان آباد
سايت ازدواج موقت خرامه
سايت همسريابي گراش
بزرگترين سايت همسريابي شيدايي
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 4

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 1467
  • بازدید کلی : 45997
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی